HAKKIMIZDA ETKİNLİKLER ÜYELİK BASIN ODASI BİLGİ BANKASI KAYNAKLAR KARİYER İLETİŞİM

KİD Pro Class
Kurumsal İletişim Sertifika Programı

İLETİŞİM İŞİN BİR PARÇASI DEĞİL, KENDİSİDİR!

21. yüzyılda uzmanlık alanınız ne olursa olsun başarı için en olmazsa olmaz yetkinlik artık İLETİŞİM.

İletişim sadece kurumsal iletişim ya da PR uzmanlarına ait değil, bir kurumun; üretimden satışa, insan kaynaklarından, pazarlamaya tüm fonksiyonlarındaki çalışanlar için eskisine göre çok daha önemli hale geldi.

Güven temeli üzerine kurulu, bütünü görme, empati, farklı düşünebilme, ikna ve gerçeklere dayalı hikaye anlatıcılığını kapsayan 360 derece iletişim, yanlış bilinenin aksine bir beceri değil geliştirilebilir bir yetkinlik.

KID Akademi olarak; yeni nesil eğitime inanıyoruz. Bu farkındalık ile siz iş yaşamı profesyonellerine derinlikli, akademik öğretinin gerçek yaşamda karşılığını bulabileceğiniz uygulamalı bir program tasarladık.

Türkiye’nin en büyük kurumlarının iletişim yöneticilerinden kendi uzmanlık alanlarında, uygulamalı, grup tartışmalı, gerçek iş yaşamındaki vakaların incelendiği, interaktivitesi bol, eğlenceli bir deneyim yaşayacaksınız ve öğrendikleriniz kalıcı olacak. Bu eğitim sizler için bir diploma değil, yeni bir döneme başlangıç ve yeni bir dünyaya açılan pencere olacak.



Program detayları için: TIKLAYINIZ

Program Detayları

Eğitim Tarihi 6 Nisan – 25 Mayıs 2019
Eğitim Saati 09:30 – 17:00 Toplam 56 Saat
Eğitim Yeri Kolektif House Levent
Eğitim Ücreti
4000 TL
Üyelere Özel 2000 TL
Üye harici 2500 TL

BAŞVURU FORMU

(*) işaretli alanların doldurulması zorunludur.
Size e-posta ve sms gönderebilmek için izninizi istemekteyiz. İzin vermek için lütfen kutuyu işaretleyiniz.




*Tüm başvuruları için: KID Pro Class eğitim koordinatörü Gülşah İlhan: gulsah.ilhan@kid.com.tr

EĞİTİM İÇERİĞİ

Hafta Tema Eğitmen İçerik
1. Hafta

6 Nisan
İçindeki Marka ve Lider Markası Yaratma Şule Yücebıyık
Borusan Holding - Kurumsal İletişim Direktörü

Kişisel Marka Yönetimi Lider markası yaratma

2. Hafta

13 Nisan
Hikaye Anlatıcılığı ve İkna Edici Sunum Atölyesi Alp Met
İnteltek A.Ş.- Kurumsal İletişim Lideri
Hikaye Anlatıcılığı Nörobilimde ikna prensipleri TED Konuşmaları Kurumsal sunum kurgusu ve yapılması Sektörlerden iyi örnekler, uygulama ve workshop
3. Hafta

20 Nisan
Markaların Sorumluluk Sınavı F. Fatma Çelenk
Ant Yapı - Kurumsal İletişim, Satış ve Pazarlama Genel Koordinatörü

Küreselleşme ile Marka Değerindeki Değişim KSS Evrimleşiyor. Sorumluluk Stratejilerim Sürdürülebilir mi? Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini Markama Nasıl Entegre Ederim? Sosyal Etki için Ortak Değer Yaratma (Share Value) Sorumluluk Anlayışı Krizlere Nasıl Etki Ediyor? Sektörlerden iyi örnekler
4. Hafta

27 Nisan
Stratejik Dijital İletişim (İçerik Yönetimi ve Dijital Medya) Figen Tahiroğlu Würsching
KPMG Türkiye - Kurumsal İletişim Lideri


Bengi Kepkep
AllianceOptima Management Consulting - Dijital İletişim Danışmanı

Dijital iletişime yönelik güncel yaklaşımlar ve trendler Sosyal Ağ Yönetimi Influncer marketing Sosyal PR, özel gün iletişimi İçerik yönetimi Veri analizi / büyük veri / ölçümleme ve değerlendirme Medya planlama SEO, SEM, Programatik, Remarketing Sosyal medya monitoring Sosyal medyada kriz yönetimi Sektörlerden iyi örnekler
5. Hafta

4 Mayıs
İç İletişim ve İşveren Markası Ebru Ertan Bilge
Signify (Philips Aydınlatma) Ortadoğu ve Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü


Handan Erdoğdu
Kredi Kayıt Bürosu - Kurumsal İletişim Birim Müdürü
Kurum içi iletişim planlaması İnisiyatif alma becerileri geliştirme Girişimcilik ve Inovasyon kültürü yaratmak Gönüllülük Sektörlerden iyi örnekler, uygulama ve workshop
6. Hafta

11 Mayıs
Kurum Markası ve İtibar Yönetimi Arzu Deniz Aksoy
BASF - Türkiye İletişim ve Kamu İlişkileri Direktörü


Didem Şinik
Pepsico Türkiye - Kurumsal İletişim Kıdemli Müdürü
Stratejik marka kimliği oluşturma Marka kimliği öğeleri Marka konumlandırma stratejileri Marka değeri Sektörlerden iyi örnekler
7. Hafta

18 Mayıs
Etkinlik ve Sponsorluk Yönetimi Ömer Ertüm
Sabancı Üniversitesi - Halkla İlişkiler Müdürü


Özlem Kaya
SOCAR Türkiye - Kurumsal İletişim Müdürü
Ajans kültürü ve yapısını anlama Stratejik iletişim danışmanlığı Kamuoyu yaratma stratejileri Temel fonksiyonlar (sponsor iletişimi, etkinlik yönetimi, özel gün iletişimi) Sektörlerden iyi örnekler
8. Hafta

25 Mayıs
Kriz İletişimi Canan Soysal
Sabiha Gökçen Havalimanı - Kurumsal İletişim Müdürü


Ayşenur Aydın
OPET - Kurumsal İletişim Müdürü
Risk, korku ve kriz - temel kavramlara giriş Kriz ve risk teorileri Kriz hazırlıkları, senaryo ve iletişim stratejileri geliştirme Kriz süresinde paydaş ilişkileri yönetimi İyileşme süreci ve çıkarılacak dersler Sektörlerden iyi örnekler


SOSYAL MEDYADA PAYLAŞ