HAKKIMIZDA ETKİNLİKLER ÜYELİK BASIN ODASI BİLGİ BANKASI KAYNAKLAR KARİYER İLETİŞİM

Kid Üyeleri, Fatoş Karahasan ile buluştu.

Değerli Üyelerimiz,

KİD Diyalog buluşmaları çerçevesinde 30 Mart 2016 tarihinde, İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde verdiği Pazarlama İletişimi, Reklam ve Dijital Pazarlama derslerinin yanı sıra yönetim danışmanlığı da yapan Yrd. Doç. Dr. Fatoş Karahasan’ı ağırladık.

Akfen ev sahipliğinde gerçekleşen sohbet toplantısında Fatoş Karahasan, Marka Yönetimi ve Dijital Pazarlama başlıklı sunumu ile hızla dijitalleşen iletişim çağında kurumların, markaların, değişimi yönetmedeki yetkinliklerini artırmaları ve çağa ayak uydurmalarının önemine dikkat çekti.

Dünya’nın ve Türkiye’nin içinden geçtiği dijitalleşme sürecini kronolojik örneklerle anlatan Karahasan, dijital pazarlamanın kurumsal itibarı yaratmaya yönelik faaliyetlerdeki rolünün altını çizdi.

Fatoş Karahasan, “Bir kurumun en değerli varlığı mevcut müşterileridir ve sermayesi de sadık müşteri tabanı kadardır. İşe müşteriden başlamalı, ürün ve hizmette anlamlı farklılaşmalı, net bir konumlandırmaya sahip olmalı ve en önemlisi tasarım veya hizmette ne hissettirdiğini iyi belirlemeli. Çünkü müşteriler hissettiklerini asla unutmazlar.” dedi. Dijital dünyanın hızla değiştiğini ve işletim sistemlerinin kapasitelerinin her 18 ayda bir iki katına çıktığını hatırlatan Karahasan, kurumların dijital iletişim altyapılarının algoritma temelli kurulmasının kritik öneme sahip bir yatırım olacağını ifade etti.

Bu yeni dünya düzeninde iletişimcilere düşen en önemli görevin genç kuşakları tanımak, onların güvenini kazanmak, gelecek dünyada yaşamın nasıl olacağına dair güçlü öngörülere sahip olmak, iş stratejilerinin yaratılmasında bu bilgilerden doğru şekilde yararlanmak, özetle “çeşitliliği yönetmek”gerektiğini belirtti.

Fatoş Karahasan paylaştığı videolarla sunumunu bitirerek, katılımcıların sorularını yanıtladı.

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞ