HAKKIMIZDA ETKİNLİKLER ÜYELİK BASIN ODASI BİLGİ BANKASI KAYNAKLAR KARİYER İLETİŞİM

Kurumsal İletişim nedir?

“Kurumsal İletişim” en yalın ifadeyle, kurumların stratejik iş hedefleri doğrultusunda tüm iletişim süreçlerinin entegre bir şekilde yönetilmesi olarak tanımlanabilir.

Küreselleşme ile birlikte artan rekabet, bugün artık pazarlama iletişimi, itibar yönetimi, halkla ilişkiler ve iç iletişim gibi iletişimin çeşitli alanları arasındaki sınırların silikleşmesini de beraberinde getirmektedir. Bu süreçte kurumsal iletişim hızla, bir iş destek fonksiyonu olmaktan çıkarak iş stratejilerinin oluşturulmasında etkin rol oynayan stratejik bir fonksiyon haline dönüşmektedir.
  • Kurumsal İtibar Yönetimi
  • Lider / CEO İletişimi
  • Kriz yönetimi
  • Gündem Yönetimi
  • İç İletişim
  • Kurumsal Sponsorluklar
  • Etkinlik Yönetimi
  • Medya İlişkileri
  • KSS (Kurumsal Sosyal Sorumluluk)
  • Kurumsal Kimlik
  • Kurumsal İletişim Başlığı Altında Görülebilen Diğer Fonksiyonlar
  • Pazarlama İletişimi
  • Spor-Sanat Faaliyetleri Yönetimi (Şirkete özel)
  • Sürdürülebilirlik iletişimi
SOSYAL MEDYADA PAYLAŞ