İŞİN ÖZÜ İLETİŞİM

KİD Akademi

İLETİŞİM İŞİN BİR PARÇASI DEĞİL, KENDİSİDİR!

https://www.kid.com.tr/wp-content/uploads/2020/05/kid-proclass-logo-640x640.jpg

KİD Pro Class Online Kurumsal İletişim Sertifika Programı

21.Yüzyılda uzmanlık alanınız ne olursa olsun başarı için en olmazsa olmaz yetkinlik artık İLETİŞİM.

İletişim sadece kurumsal iletişim ya da PR uzmanlarına ait değil, bir kurumun; üretimden satışa, insan kaynaklarından, pazarlamaya tüm fonksiyonlarındaki çalışanlar için eskisine göre çok daha önemli hale geldi.

Güven temeli üzerine kurulu, bütünü görme, empati, farklı düşünebilme, ikna ve gerçeklere dayalı hikaye anlatıcılığını kapsayan 360 derece iletişim, yanlış bilinenin aksine bir beceri değil geliştirilebilir bir yetkinlik.

KID Akademi olarak; yeni nesil eğitime inanıyoruz. Bu farkındalık ile siz iş yaşamı profesyonellerine derinlikli, akademik öğretinin gerçek yaşamda karşılığını bulabileceğiniz uygulamalı bir program tasarladık.

Türkiye’nin en büyük kurumlarının iletişim yöneticilerinden kendi uzmanlık alanlarında, uygulamalı, grup tartışmalı, gerçek iş yaşamındaki vakaların incelendiği, interaktivitesi bol, eğlenceli bir deneyim yaşayacaksınız ve öğrendikleriniz kalıcı olacak. Bu eğitim sizler için bir diploma değil, yeni bir döneme başlangıç ve yeni bir dünyaya açılan pencere olacak.

Eğitim Başlangıç Tarihi: 22 Mayıs 2021
Eğitim Bitiş Tarihi:12 Haziran 2021
Eğitim Yeri: Zoom
Eğitim Ücreti:
KİD Üyeleri : 3.500 TL
KİD Üyesi Olmayan Katılımcılar: 4.000 TL

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
KURUMSAL İLETİŞİMCİLER DERNEĞİ

KİD Akademi 2021 Programı

İçindeki Marka ve Lider Markası Yaratma Lider İletişimi & Hikaye Anlatıcılığı & Konuşma Yazımı

Şule Yücebıyık & Alp Met & Cem Tanır

Eğitmen :

Şule Yücebıyık – KİD Yönetim Kurulu Başkanı

Cem Tanır – Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Alp Met – Bilyoner Müşteri İlişkileri Direktörü, KİD Üyesi

İçerik

  • Kişisel Marka Yönetimi
  • Lider Markası Yaratma
  • Lider İletişimi
  • Hikaye Anlatıcılığı
  • Nörobilimde İkna Prensipleri
  • Kurumsal Sunum Kurgusu ve Yapılması
  • Retorik Sanatının Gelişimi ve Çağdaş Kullanım Örnekleri
  • Konuşma Yazıcılığı Mesleğinin Kurumsal İletişim Alanı İçindeki Rolü

Linkedin’de Online İtibar Yönetimi & Stratejik Dijital İletişim: İçerik Yönetimi ve Dijital Medya

Burcu Dinç & Bengi Kepkep

Eğitmen :

Burcu Dinç – Pladis Kurumsal İletişim Yöneticisi, KİD Üyesi

Bengi Kepkep – Alliance Optima Management Consulting Dijital İletişim Danışmanı, KİD Üyesi

İçerik

  • Online İtibar Yönetimi
  • Sektörlerden İyi Örnekler
  • Dijital İletişime Yönelik Güncel Yaklaşımlar ve Trendler
  • Sosyal Ağ Yönetimi, Influencer Marketing
  • Özel Gün İletişimi, İçerik Yönetimi
  • SEO, SEM, Programatik, Remarketing
  • Sosyal Medya Monitoring
  • Sosyal Medyada Kriz Yönetimi

Kurum Markası ve İtibar Yönetimi & Marka Entegrasyonu Modelleri & Kurumsal Kimlik Oluşturma

Arzu Deniz Aksoy & Didem Şinik & Nevra Aydoğan & Atakan Naçar

Eğitmen:

Arzu Deniz Aksoy – Vodafone Türkiye Kurumsal İletişim Kıdemli Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Didem Şinik – PepsiCo Türkiye Kurumsal İletişim Kıdemli Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Nevra Aydoğan – Kordsa Kurumsal ve Marka İletişim & Sürdürülebilirlik Müdürü, KİD Üyesi

Atakan Naçar –  KİD Üyesi

İçerik

  • Stratejik Marka Kimliği Oluşturma
  • Marka Kimliği Öğeleri
  • Marka Konumlandırma Stratejileri
  • Marka Değeri
  • Dijital Marka Oluşturmak
  • Marka Entegrasyonu Modelleri
  • Çok Kültürlü Kurumlar
  • Şirket Satın Alma Süreçlerinde Marka Entegrasyonu Vaka Analizi
  • Kurumsal Kimlik Oluşturma ve Uygulama Alanları
  • Sektörlerden İyi Örnekler

İç İletişim ve İşveren Markası

Ebru Ertan Bilge & Handan Erdoğdu

Eğitmenler:

Ebru Ertan Bilge –  Signify (Philips Aydınlatma) Ortadoğu ve Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Handan Erdoğdu – Kredi Kayıt Bürosu Kurumsal İletişim Birim Müdürü, KİD Üyesi

İçerik

  • Kurum kültürü
  • Kurum içi iletişim
  • Kültürler arası iletişim
  • İç iletişim yöntemleri
  • Case study: İç İletişim Örnekleri
  • İşveren Markası
  • Kurum İçi Girişimcilik
  • İnovasyon Kültürü

Markaların Sorumluluk Sınavı & Sürdürülebilirlik İletişimi & Kurumsal İletişim, Şirketlere, İnsanlara ve Topluma Neler Katar?

F. Fatma Çelenk & Rana Birden & Arzu Yazgan

Eğitmenler:

F. Fatma Çelenk – ANT Yapı Kurumsal İletişim, Satış ve Pazarlama Genel Koordinatörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Rana Birden – Kale Grubu Şirketleri Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı, KİD Üyesi

Arzu Yazgan – TOFAŞ Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Üyesi

İçerik

  • Küreselleşme İle Marka Değerindeki Değişim
  • KSS Evrimleşiyor
  • Sorumluluk Stratejilerim Sürdürülebilir Mi?
  • Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini Markama Nasıl Entegre Ederim?
  • Sosyal Etki İçin Ortak Değer Yaratma (Share Value)
  • Sorumluluk Anlayışı Krizlere Nasıl Etki Ediyor?
  • Sürdürülebilirlik Temel Konuları
  • Küresel Konjonktür ve Sürdürülebilir Trendler
  • Toplumda Fark Yaratmak
  • Sürdürülebilirlik İletişimi
  • Sürdürülebilir Lider Yönetimi
  • Kurumsal İletişim Faaliyet Alanları
  • Paydaşlar Üzerindeki Etkileri
  • Başarı Hikayeleri

Kriz İletişimi ve Kriz Yönetimi

Canan Soysal & Ayşenur Aydın & Tutku Konuk Altındal

Eğitmenler:

Canan Soysal – Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Ayşenur Aydın – OPET Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

Tutku Konuk Altındal – MediaMarkt Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Üyesi

İçerik

  • Kriz İletişimi ve Online Mecralarda Kriz Yönetimi
  • Kriz nedir? Kriz deyince ne anlıyoruz?
  • Krizin Özellikleri ve Çeşitleri.
  • Kurumsal Kriz Yönetimi.
  • Kriz Yönetim Ekibi Neden Önemli?
  • İtibar Yönetimi.
  • Kriz Örnekleri (Sosyal medya krizleri, basın krizleri, müşteri şikayetinden kaynaklı krizler vb.)

Etkinlik ve Sponsorluk Yönetimi

Ömer Ertüm & Özlem Kaya

Eğitmenler:

Ömer Ertüm – Sabancı Üniversitesi Halkla İlişkiler Yöneticisi, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Özlem Kaya – SOCAR İletişim Grup Direktörü, KİD Üyesi

İçerik

  • Etkinlik Yönetimi
  • Etkinlik Ajansı Yönetimi
  • Sponsorluk Yönetimi
  • Sektörlerden Örnek Uygulamalar
Detaylı bilgi için aşağıdaki iletişim formunu doldurabilirsiniz
* ile işaretli alanların doldurulması zorunludur.