İŞİN ÖZÜ İLETİŞİM

KİD Akademi

İLETİŞİM İŞİN BİR PARÇASI DEĞİL, KENDİSİDİR!

https://www.kid.com.tr/wp-content/uploads/2020/05/kid-proclass-logo-640x640.jpg

KİD Pro Class Kurumsal İletişim Sertifika Programı

21. yüzyılda uzmanlık alanınız ne olursa olsun başarı için en olmazsa olmaz yetkinlik artık İLETİŞİM.

İletişim sadece kurumsal iletişim ya da PR uzmanlarına ait değil, bir kurumun; üretimden satışa, insan kaynaklarından, pazarlamaya tüm fonksiyonlarındaki çalışanlar için eskisine göre çok daha önemli hale geldi.

Güven temeli üzerine kurulu, bütünü görme, empati, farklı düşünebilme, ikna ve gerçeklere dayalı hikaye anlatıcılığını kapsayan 360 derece iletişim, yanlış bilinenin aksine bir beceri değil geliştirilebilir bir yetkinlik.

KID Akademi olarak; yeni nesil eğitime inanıyoruz. Bu farkındalık ile siz iş yaşamı profesyonellerine derinlikli, akademik öğretinin gerçek yaşamda karşılığını bulabileceğiniz uygulamalı bir program tasarladık.

Türkiye’nin en büyük kurumlarının iletişim yöneticilerinden kendi uzmanlık alanlarında, uygulamalı, grup tartışmalı, gerçek iş yaşamındaki vakaların incelendiği, interaktivitesi bol, eğlenceli bir deneyim yaşayacaksınız ve öğrendikleriniz kalıcı olacak. Bu eğitim sizler için bir diploma değil, yeni bir döneme başlangıç ve yeni bir dünyaya açılan pencere olacak.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

İçindeki Marka ve Lider Markası Yaratma

Şule Yücebıyık

Eğitmen : Şule Yücebıyık  KİD Yönetim Kurulu Başkanı

İçerik

  • Kişisel Marka Yönetimi
  • Lider markası yaratma

Hikaye Anlatıcılığı ve İkna Edici Sunum Atölyesi

Alp Met

Eğitmen : Alp Met – KİD Üyesi

İçerik

  • Hikaye Anlatıcılığı
  • Nörobilimde ikna prensipleri
  • TED Konuşmaları
  • Kurumsal sunum kurgusu ve yapılması
  • Sektörlerden iyi örnekler, uygulama ve workshop

Markaların Sorumluluk Sınavı

F. Fatma Çelenk

Eğitmen: F. Fatma Çelenk – Ant Yapı – Kurumsal İletişim, Satış ve Pazarlama Genel Koordinatörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

İçerik

  • Küreselleşme ile Marka Değerindeki Değişim
  • KSS Evrimleşiyor.
  • Sorumluluk Stratejilerim Sürdürülebilir mi?
  • Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini Markama Nasıl
  • Entegre Ederim?
  • Sosyal Etki için Ortak Değer Yaratma (Share Value)
  • Sorumluluk Anlayışı Krizlere Nasıl Etki Ediyor?
  • Sektörlerden iyi örnekler

Kurum Markası ve İtibar Yönetimi

Arzu Deniz Aksoy & Didem Şinik

Eğitmenler:

Arzu Deniz Aksoy – Global Compact Türkiye Stratejik İletişim Danışmanı, KID Yönetim Kurulu Üyesi

Didem Şinik – Pepsico Türkiye – Kurumsal İletişim Kıdemli Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

İçerik

  • Stratejik marka kimliği oluşturma
  • Marka kimliği öğeleri
  • Marka konumlandırma stratejileri
  • Marka değeriSektörlerden iyi örnekler

İç İletişim ve İşveren Markası

Ebru Ertan Bilge & Handan Erdoğdu

Eğitmenler:

Ebru Ertan Bilge –  Signify (Philips Aydınlatma) Ortadoğu ve Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Handan Erdoğdu – Kredi Kayıt Bürosu – Kurumsal İletişim Birim Müdürü

İçerik

  • Kurum içi iletişim planlaması
  • İnisiyatif alma becerileri geliştirme
  • Girişimcilik ve Inovasyon kültürü yaratmak
  • Gönüllülük
  • Sektörlerden iyi örnekler, uygulama ve workshop

Stratejik Dijital İletişim (İçerik Yönetimi ve Dijital Medya)

Figen Tahiroğlu Würsching & Bengi Kepkep

Eğitmenler:

Figen Tahiroğlu Würsching – İletişim Danışmanı, KİD Üyesi

Bengi Kepkep – Alliance Optima Management Consulting – Dijital İletişim Danışmanı

İçerik

  • Dijital iletişime yönelik güncel yaklaşımlar ve trendler
  • Sosyal Ağ Yönetimi
  • Influncer marketing
  • Sosyal PR, özel gün iletişimi
  • İçerik yönetimi
  • Veri analizi / büyük veri / ölçümleme ve değerlendirme
  • Medya planlama
  • SEO, SEM, Programatik, Remarketing
  • Sosyal medya monitoring
  • Sosyal medyada kriz yönetimi
  • Sektörlerden iyi örnekler

Etkinlik ve Sponsorluk Yönetimi

Ömer Ertüm & Özlem Kaya

Eğitmenler:

Ömer Ertüm – Sabancı Üniversitesi – Halkla İlişkiler Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Özlem Kaya – SOCAR Türkiye – Kurumsal İletişim Grup Koordinatörü

İçerik

  • Ajans kültürü ve yapısını anlama
  • Stratejik iletişim danışmanlığı
  • Kamuoyu yaratma stratejileri
  • Temel fonksiyonlar (sponsor iletişimi, etkinlik yönetimi, özel gün iletişimi, vb.)
  • Vaka incelemeleri

Kriz İletişimi

Canan Soysal & Ayşenur Aydın

Eğitmenler:

Canan Soysal – Sabiha Gökçen Havalimanı – Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Ayşenur Aydın – OPET – Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

İçerik

  • Risk, korku ve kriz – temel kavramlara giriş
  • Kriz ve risk teorileri
  • Kriz hazırlıkları, senaryo ve iletişim stratejileri geliştirme
  • Kriz süresinde paydaş ilişkileri yönetimi
  • İyileşme süreci ve çıkarılacak dersler
  • Vaka incelemeleri
KURUMSAL İLETİŞİMCİLER DERNEĞİ

Akademi Programı

Yeni dönem program detayları için bizleri takipte kalınız.

Detaylı bilgi için aşağıdaki iletişim formunu doldurabilirsiniz
* ile işaretli alanların doldurulması zorunludur.