İŞİN ÖZÜ İLETİŞİM

KİD Akademi

İLETİŞİM İŞİN BİR PARÇASI DEĞİL, KENDİSİDİR!

https://www.kid.com.tr/wp-content/uploads/2020/05/kid-proclass-logo-640x640.jpg

KİD Pro Class Online Kurumsal İletişim Sertifika Programı

21.Yüzyılda uzmanlık alanınız ne olursa olsun başarı için en olmazsa olmaz yetkinlik artık İLETİŞİM.

İletişim sadece kurumsal iletişim ya da PR uzmanlarına ait değil, bir kurumun; üretimden satışa, insan kaynaklarından, pazarlamaya tüm fonksiyonlarındaki çalışanlar için eskisine göre çok daha önemli hale geldi.

Güven temeli üzerine kurulu, bütünü görme, empati, farklı düşünebilme, ikna ve gerçeklere dayalı hikaye anlatıcılığını kapsayan 360 derece iletişim, yanlış bilinenin aksine bir beceri değil geliştirilebilir bir yetkinlik.

KID Akademi olarak; yeni nesil eğitime inanıyoruz. Bu farkındalık ile siz iş yaşamı profesyonellerine derinlikli, akademik öğretinin gerçek yaşamda karşılığını bulabileceğiniz uygulamalı bir program tasarladık.

Türkiye’nin en büyük kurumlarının iletişim yöneticilerinden kendi uzmanlık alanlarında, uygulamalı, grup tartışmalı, gerçek iş yaşamındaki vakaların incelendiği, interaktivitesi bol, eğlenceli bir deneyim yaşayacaksınız ve öğrendikleriniz kalıcı olacak. Bu eğitim sizler için bir diploma değil, yeni bir döneme başlangıç ve yeni bir dünyaya açılan pencere olacak.

  • Eğitim online olarak ZOOM üzerinden gerçekleşecektir.
  • Kontenjan sayısı 30 kişi ile sınırlıdır.
  • Eğitim Günleri: Cumartesi
  • Eğitim Ücreti: 1850 TL
  • KİD Üyelerine Özel: 1500 TL
  • Online eğitimin sonunda, Kurumsal İletişimciler Derneği tarafından bir katılım sertifikası verilecektir.

Gülşah İlhan – Eğitim Koordinatörü   kid@kid.com.tr

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

İçindeki Marka ve Lider Markası Yaratma & Konuşma Yazımı

Şule Yücebıyık & Cem Tanır

Eğitmen :

Şule Yücebıyık – KİD Yönetim Kurulu Başkanı

Cem Tanır – Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

İçerik

  • Kişisel Marka Yönetimi
  • Lider Markası Yaratma
  • Lider İletişimi
  • Kişisel Marka Yönetimi
  • Lider markası yaratma
  • Retorik Sanatının Gelişimi ve Çağdaş Kullanım Örnekleri
  • Konuşma Yazıcılığı Mesleğinin Kurumsal İletişim Alanı İçindeki Rolü

Hikaye Anlatıcılığı ve İkna Edici Sunum Atölyesi & Markaların Sorumluluk Sınavı

Alp Met & F. Fatma Çelenk

Eğitmen :

Alp Met – Bilyoner Müşteri İlişkileri Direktörü, KİD Üyesi

F. Fatma Çelenk – ANT Yapı Kurumsal İletişim, Satış ve Pazarlama Genel Koordinatörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

İçerik

  • Hikaye Anlatıcılığı

  • Nörobilimde İkna Prensipleri

  • TED Konuşmaları

  • Kurumsal Sunum Kurgusu ve Yapılması

  • Sektörlerden İyi Örnekler ve Uygulama

  • Küreselleşme İle Marka Değerindeki Değişim

  • KSS Evrimleşiyor

  • Sorumluluk Stratejilerim Sürdürülebilir Mi?

  • Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini Markama Nasıl Entegre Ederim?

  • Sosyal Etki İçin Ortak Değer Yaratma (Share Value)

  • Sorumluluk Anlayışı Krizlere Nasıl Etki Ediyor?

Marka Entegrasyonu Modelleri & Kurumsal Kimlik Oluşturma & Kurumsal İletişim Şirketlere, İnsanlara ve Topluma Neler Katar?

Nevra Aydoğan & Atakan Naçar & Arzu Yazgan

Eğitmen:

Nevra Aydoğan – Kordsa Kurumsal ve Marka İletişim & Sürdürülebilirlik Müdürü, KİD Üyesi

Atakan Naçar – Geo Koleji Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Üyesi

Arzu Yazgan – TOFAŞ Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Üyesi

İçerik

  • Marka Entegrasyonu Modelleri

  • Kurumsal Kimlik Oluşturma

  • Kurumsal İletişim, Şirketlere, İnsanlara ve Topluma Neler Katar?
  • Marka Entegrasyonu Modelleri
  • Kurumsal Kimlik Oluşturma ve Uygulama Alanları

  • Sektörlerden İyi Örnekler

Kurum Markası ve İtibar Yönetimi, Online İtibar Yönetimi

Arzu Deniz Aksoy & Didem Şinik & Burcu Dinç

Eğitmenler:

Arzu Deniz Aksoy – Global Compact Türkiye Stratejik İletişim Danışmanı, KİD Yönetim Kurulu Üyesi 

Didem Şinik – Pepsico Türkiye Kurumsal İletişim Kıdemli Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi 

Burcu Dinç – Koçtaş Kurumsal İletişim Yöneticisi, KİD Üyesi

İçerik

  • Stratejik Marka Kimliği Oluşturma
  • Marka Kimliği Öğeleri
  • Marka Konumlandırma Stratejileri
  • Marka Değeri
  • Dijital Marka Oluşturmak
  • Sektörlerden İyi Örnekler
  • Online İtibar Yönetimi

İç İletişim ve İşveren & Markası Kurum içi ve Kurum Dışı İletişimin Yönetimi

Ebru Ertan Bilge & Handan Erdoğdu

Eğitmenler:

Ebru Ertan Bilge –  Signify (Philips Aydınlatma) Ortadoğu ve Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Handan Erdoğdu – Kredi Kayıt Bürosu Kurumsal İletişim Birim Müdürü, KİD Üyesi

İçerik

  • Kurum İçi İletişim Planlaması
  • İnisiyatif Alma Becerileri Geliştirme
  • Girişimcilik ve İnovasyon Kültürü Yaratmak
  • Gönüllülük
  • Global Bir Şirkette Yerli İletişim Yolu Bulma

Etkinlik ve Sponsorluk Yönetimi

Ömer Ertum & Özlem Kaya

Eğitmenler:

Ömer Ertüm – Sabancı Üniversitesi Halkla İlişkiler Yöneticisi, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Özlem Kaya – SOCAR Dış İletişim Grup Koordinatörü, KİD Üyesi

İçerik

  • Ajans Kültürü ve Yapısını Anlama
  • Stratejik İletişim Danışmanlığı
  • Kamuoyu Yaratma Stratejileri
  • Sponsor İletişimi
  • Etkinlik Yönetimi
  • Özel Gün İletişimi
  • Sektörlerden İyi Örnekler

Stratejik Dijital İletişim: İçerik Yönetimi ve Dijital Medya

Figen Tahiroğlu Würsching & Bengi Kepkep

Eğitmenler:

Figen Tahiroğlu Würsching- İletişim Danışmanı, KİD Üyesi

Bengi Kepkep – Alliance Optima Management Consulting Dijital İletişim Danışmanı, KİD Üyesi

İçerik

  • Dijital İletişime Yönelik Güncel Yaklaşımlar ve Trendler
  • Sosyal Ağ Yönetimi
  • Influncer Marketing
  • Özel Gün İletişimi
  • İçerik Yönetimi
  • SEO, SEM, Programatik, Remarketing
  • Sosyal Medya Monitoring
  • Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
  • Sektörlerden İyi Örnekler

Kriz İletişimi & Online Mecralardaki Kriz Yönetimi

Canan Soysal & Ayşenur Aydın & Tutku Konuk Altındal

Eğitmenler:

Canan Soysal – Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Üyesi

Ayşenur Aydın – OPET Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

Tutku Konuk Altındal – MediaMarkt Kurumsal İletişim Müdürü, KİD Üyesi

İçerik

  • Risk, Korku ve Kriz – Temel Kavramlara Giriş
  • Kriz ve Risk Teorileri
  • Kriz Hazırlıkları, Senaryo ve İletişim Stratejileri Geliştirme
  • Kriz Süresinde Paydaş İlişkileri Yönetimi
  • İyileşme Süreci ve Çıkarılacak Dersler
  • Online Mecralarda Kriz Yönetimi
  • Sektörlerden İyi Örnekler
KURUMSAL İLETİŞİMCİLER DERNEĞİ

Akademi Programı

Yeni dönem program detayları için bizleri takipte kalınız.

Detaylı bilgi için aşağıdaki iletişim formunu doldurabilirsiniz
* ile işaretli alanların doldurulması zorunludur.