İçinde bulunduğumuz dönem, markalar için adeta bir dayanıklılık testi.
Salgının içinde insanın bulunduğu her alanda büyü değişimler yaratacağı şüphe götürmez bir gerçek. Markalar ve marka iletişim biçimleri de bundan nasibini alacak.
Salgının içinde insanın bulunduğu her alanda büyü değişimler yaratacağı şüphe götürmez bir gerçek. Markalar ve marka iletişim biçimleri de bundan nasibini alacak.
Peki, yeni dünya düzeninde markaları neler bekliyor? Değerlerini korumak için hızla harekete geçen markalar neler yapıyorlar?
Bu soruların yanıtlarını 13 Nisan Pazartesi günü saat: 18.00’da Bilgi Üniversitesi MBA Programı Öğretim Görevlisi, Yeni Nesil Tüketici ve Marka Danışmanı Ahmet Kırtok ile “Markalar İçin Yeni Dünya Düzeni” konulu dijital buluşmamızda arayacağız.
Tüm üyelerimizi bekliyoruz. Sağlıkla Kalın!