KİD Kurumsal İletişimin Geleceği Araştırma Raporumuz’da vurguladığımız çıktılardan biri olan “Markalar insanlaşıyor, insanlar markalaşıyor” tespitine paralel bir araştırmaya ait verilerin yer aldığı haberden öne çıkanları derledik.
CTP Boston tarafından 1.200 ABD’li katılımcıyla gerçekleştirilen araştırma, insanların kim olduklarının yalnızca bir kısmını tanımladığı için “tüketici” olarak görülmekten bıktığına işaret ediyor. Dolayısıyla artık markalarla gerçek bir ilişki içerisinde olmak ve markalardan daha fazla kişiselleştirme görmek istiyorlar.
Araştırmanın öne çıkan verilerine göre katılımcıların yüzde 64’ü, kendilerini insani düzeyde anlayan ve kişisel ihtiyaçlarını karşılayan markalarla iş yapmayı tercih ettiklerini söylerken; yalnızca yüzde 35’i ortalama bir tüketici gibi muamele görmek istiyor.
Daha fazla bilgi için tıklayın.